vrijdag 19 april 2013

Terug van kasteelklassen!


9 opmerkingen:

ine getje xxx zei

super tof en mama zegt da ik er mooi op sta dus super

chloe zei

het was super tof en ik wou nog wel een paar dagjes blijven het feest was leuker dan ik dacht met al die muziek jammer het is gedaan
groetjes chloe

Hanne of Johanna zei

Ik vond het echt super super leuk ik vond de baron super grappig en ik vond de activiteiten echt leuk en ik vond het leuk dat ik niet met een jongen moest dansen ps:ik heb met Jullie moeten dansen .

mili ps emilia zei

bere tof ik wil suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper
graag terug alles was picobello

vay zei

ij bere cool e mijn ma wildt die foto ook joepie

helena zei

wheeeeiiii, ik heb heimwee naar de kasteelklassen! :'(

emiia zei

helena

Hanne zei

Helena ik heb ook heimwee naar de kasteelklassen hoor maar ik miste ook mijn mama en papa ook een beetje voor Lieze een klein beetje maar ik vond het echt kei kei kei kei kei kei tof en de diamontage was echt super super mooi juf je hebt je best gedaan juf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

michéle zei

ik vond de kasteelklassen super tof

groetjes michele