donderdag 27 juni 2013

Donderdag 27 juni - morgen de laatste schooldag

Een berichtje voor mijn lieve leerlingen die straks de klas verlaten.

De juf is net terug van het afscheidsfeestje van het zesde leerjaar. Het was weer een fantastische avond!
Morgen neem ik terug met pijn in het hart afscheid van een geweldige klas!
Nog eventjes doorbijten nu om de kaarten af te krijgen, ben benieuwd of de leerlingen ze leuk gaan vinden. Het is een mooie herinnering aan een onvergetelijk jaar!

Vanaf morgen komt er een nieuwe klasfoto op de blog, maar de klasfoto van 2012-2013 zal ik een mooi plaatsje geven! Ik zal jullie dus niet vergeten, dat is zeker!

Bedankt aan mijn super lieve leerlingen voor het fantastische jaar! Ik moet er al een traantje van laten (gelukkig kunnen jullie dat niet zien).
Ik hoop jullie af en toe nog op de blog te ontmoeten. Jullie zijn er altijd welkom voor een vraag of om gewoon even een berichtje achter te laten!
Bedankt ook aan de ouders en grootouders, voor het vervoer doorheen het jaar, voor de complimentjes tussendoor, voor het schouderklopje, voor de attenties, voor de dat-was-helemaal-niet-nodig-pakjes...

Het was vandaag heel stil in de klas toen we de klas ontruimden. Dat doet altijd een beetje pijn, zeker als het leuk geweest is.

We maken er morgen nog een mooie dag van samen! Het schooljaar sluiten we af in stijl! Radio Big Smile belooft weer een mooi slotoptreden te worden!

Slaapzacht, tot binnen enkele uurtjes

Juf Vicky




8 opmerkingen:

JE LEERLING hanne zei

JUF VICKY IK GA JOU ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZO MISSEN IK SNIK.. SNIK.. WIL VOLGEND JAAR SNIK.. SNIK... NOG BIJ JOU ZITTEN . IK VIND JE ECHT EEN TOP JUF JE BENT DE ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER BESTE JUF VAN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL DE WERELD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown zei

Zo'n lief berichtje Hanne!
Ik zal jou ook missen hoor!
tot op de blog eens!
groetjes
juf

chloé zei

ik zal jou ook missen juf vicky ik wil ook volgend jaar bij jou zitten want jij bent inderdaad de ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER BESTE JUFFROUW VAN DE HELE WERELD DAAAAAAAAAAAAG IK ZAL JULLIE MISSEN EN HET IS EEN HEEL MOOI GEDICHT OF VERHAAL MVG CHLOé

michele zei

juf ik vind het jammer dat er een nieuwe foto op komt van de nieuwe leerlingen

Unknown zei

Michèle, ik heb de foto groter geplaatst. Dat is al beter hé?

groetjes
juf

michele zei

ja juf dank u wel

je triestige leerling emilia zei

ik vind de juf gewoon perfect daarom vindt ik het ook zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooojammer snik...snik...
maar juf blijft altijd dicht bij mij en diep in mijn hart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jos zei

hoi !