zondag 23 maart 2014

Misschien zoek jij nog een huisdier?

LEES HET BOEIENDE VERHAAL VAN DEZE TWEE MANNEN EN BEKIJK HET FILMPJE

Deze twee mannen hebben enkele jaren geleden een leeuw gekocht, toen die eenzaam in een kooitje te koop stond op een marktje. Ze konden het niet aanzien en besloten het welpje te kopen om hem een mooi leven te geven.
Hij groeide op bij hen thuis, maar al gauw werd hij te groot om daar te houden. Ze besloten om hem in de wildernis te laten leven en brachten hem naar Kenia.
Omdat ze hun huisdier zo hard misten, wilden ze hem graag een bezoekje brengen, hoewel hen dat sterk werd afgeraden. De leeuw zou namelijk intussen wild zijn en dat zou gevaarlijk zijn. Toch besloten ze om naar Kenia te gaan en hun leeuw op te zoeken!

Ben je benieuwd naar hun terugzien?
 Bekijk dan maar vlug het filmpje!




8 opmerkingen:

Amberley zei

zo schattig!!!!Ik MOET WENEN!!!
oooh...

Maria (mama van Johanna) zei

Ik vond het ook heel mooi!! Het zijn fantastische dieren!

Johanna zei

Zo lief en schattig!!!!!

Unknown zei

Maria,
Johanna wil er nu ook zo eentje voor thuis natuurlijk.

groetjes
juf

anja mama milan van daele zei

bij zo een mooi filmpje kan ik de tranen niet bedwingen. Prachtig

Anoniem zei

ja jullie hebben allemaal gelijk

zytho !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zei

ik heb dat geschreven

Hanne (van5b.) zei

ja ik moest ook mijn tranen inhouden van het wenen !! Zo schattig !!!
Huisdieren kunnen toch fantastisch zijn niet waar !!

Groetjes Hanne (van 5b.)