zaterdag 17 mei 2014

Afscheid Sander Carlier

Vandaag namen we afscheid van Sander Carlier.


Sander, jouw foto's en filmpjes hebben aangetoond dat jij 
écht van het leven hebt genoten. Dat je er alles
hebt uitgehaald wat mogelijk was.
Maar je kreeg niet genoeg tijd...
het is niet eerlijk.

Altijd zal je wel ergens aanwezig zijn op onze school, 
vooral in onze gedachten blijf je dicht bij ons.

Ik vond het heel fijn jou gekend te hebben. 
Je was een bijzonder kereltje
boordevol talenten en levenslust.

Een creatieveling, een humorist,
een trouwe vriend voor jouw klasgenoten
en een fijne leerling op school.

R.I.P.

vaarwel

juf Vicky









4 opmerkingen:

Amberley zei

ja vaarwel Sander jammer dat we afscheid moeten nemen

Anoniem zei

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden, Vicky. Bedankt voor de super mooie montages.
Lieve

ELENA zei

ik vind het echt erg dat hij is gestorven en ik sluit me aan bij Lieven juf Vicky je gat het echt net beter kunnen verwoorden!!!!

juf Vicky zei

Graag gedaan Lieve!