dinsdag 1 september 2015

Hoplaké, de eerste schooldag zit er al op!

Joepie! Wat was het fijn terug op school te zijn!
Met de rode neuzen en reclameborden werden de leerlingen verwelkomd op school. Het hele jaar door wordt gewerkt rond het thema 'circus'.
Wat er ons allemaal te wachten staat, zal de komende weken en maanden uitwijzen. Zeker is dat klas 4A voor de nodige sfeer zal zorgen zoals het op een circus hoort te zijn!

Hieronder enkele kiekjes van de eerste schooldag!


 Dit zijn de meisjes...
 

en hier zijn de jongens!


Hoera, onze eerste selfie is genomen!

(klik op de selfie om naar de map met foto's te gaan)



Tot morgen !

juf Vicky







26 opmerkingen:

ella vanderheere zei

het was leuk

ella vanderheere zei

het was leuk

renée zei

het zijn zeer mooie foto's
het was ook zeer leuk
groetjes renée

renée zei

en ik ben zeer blij dat ik bij de beste juf zit van heel de werled en ze noemt juf viky en ik zit ook bij een leuke, toffe klas
groetjes renée en mn nicht maud

renée zei

hier renée's nicht
volgens renée hoorde ik dat ze een super juf heeft
en ook natuurlijk leuke leerlingen
zoals de jongens en de meisjes
gr maud
ps de nicht van renée

juliette zei

leuke selfies he

ulrike zei

toffe selfie!!!!

milan zei

iben je bent niet de mooiste peidiepei

juliette zei

hoi suze en stephanie

Ella zei

een mooie selfie

Stephanie zei

leuke selfies

alex zei

ik moet toegeven de meisjes zijn het mooist.

kaity zei

Selfie!!!!!!!!!

renée zei

ik vind al de fotos mooi

juliette zei

graaggedaan suze

Suze zei

hallo stephanie Juliette vikcy

renée zei

wie is peidiepie

Suze zei

hallo stephanie Juliette vicky

klungel zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
juliette zei

selfies zijn super leuk ik doe dat ook alteit

gameer zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Victor zei

zijn al de clowns aanwezeg.

milan zei

mooie selfie duck face

clown Renée zei

ja helle mooie selfie van Renée

victor saelen zei

tot morgen

milan zei

de jongens zijn cool