zondag 17 april 2016

De kasteelklassen zinderen nog na...


Dag ridders en jonkvrouwen,

wellicht zijn jullie allemaal goed thuisgekomen, moe en voldaan van een superleuke week op kasteelklassen!
Ook de juffen hebben zich goed geamuseerd.

Het wordt voor de (groot)ouders, broers en zussen nu natuurlijk afwachten op de diamontage op vrijdag 13 mei. Het belooft in ieder geval weer een leuke voorstelling te worden,
want we hebben leuke filmpjes en prachtige foto's genomen!

Hebben jullie ondertussen al de Weekbode gezien waarin jullie te bewonderen zijn?!

Ik wens jullie nog een rustig weekend toe en kijk al uit naar maandag!

tot binnenkort

jonkvrouw Vicorina 
en morgen terug gewoon juf Vicky








10 opmerkingen:

suze zei

hoh dat was suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper tof!!!, ik wil nog een keer op kasteelklassen

juf vicky mogen we nog keer plies




groetjes suze

suze zei

mag even u aandagt ,iedereen die nu naar de blog en de opmekingen kijkt
wil je dan schrijven dat je ook nog eens wilt op kasteelklassen gaan
plies om dat ikke het ben en heeltijd zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen goed allee doe maar he




goetjes suze

victor saelen zei

mooie paraschute

mlg pro milan zei

niceeeeeeeeeeeeeeee ;) :)

Robbe zei

kasteelklassen was suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOL

yoran zei

IKwil ook nog eens op kasteelklassen SUZE

ulrike zei

De kasteelklassen waren SUPER leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil het nog eens herbeleven!!!

Ella zei

kasteelklassen was super leuk ik wil nog een keer!
ik wil nog duizend keer op kasteelklassen!

kaity vandendorpe zei

ik vond het mega leuk wat zeg ik
super mega leuk!!!!!!!!!!
ik vlind het jammer dat het nu al
voorbij is.
kon het maar dat ik zoiets weer
kon meemaken .

suze zei

kaity vind is wel niet vlind he toch