vrijdag 21 oktober 2016

Een lesje spelling van ons droomkindje Lore

Deze week zijn we gestart met 'droomkindje van de week'. Lore was onze eerste gelukkige! Deze week werd ze door iedereen wat in de watten gelegd en mocht ze één iets kiezen dat ze graag eens wou doen. Uiteraard wordt er eerst eens met juf overlegd, want anders zouden sommigen wellicht iets te ver gaan in hun keuze. Lore wou heel graag eens een les geven. Samen met de juf bereidden we vooraf een lesje spelling voor. Ze gaf een dictee en daarna een tussendoortje.
De leerlingen waren alvast heel enthousiast! Goed gedaan Lore! Wie zal volgende week het droomkindje worden?


2 opmerkingen:

Droomkindje van vorige week zei zei

Jammer dat ik geen droomkindje meer ben maar zou ik geslaagd zijn voor mijn examen wie dat vind mag antwoorden wie wordt volgende week droomkindje ???? Deze wordt dan maandag getrokken in de zak door mij het droomkindje lore

jelka zei

het is een mooie foto
nermaal moest ik er ook bij staan maar
ik had mijn kleren niet mee
oeps!