donderdag 29 december 2016

Kerstfeestje in de klas


In klas organiseerden we afgelopen vrijdag een kerstfeestje.
Iedereen kocht een pakje voor iemand uit de klas. Sommigen waren erin geslaagd het aan iemand te vertellen voor wie ze een pakje moesten kopen. Goed gedaan!

Het was een superleuke dag met in de namiddag nog een kerstquiz!
De winnaars kregen een kerstbal cadeau.



Klik op de groepsfoto om het album te bekijken.








Bedankt aan Lander en Tibe V. die tijdens de dag voor een muzikale toets hadden gezorgd!




15 opmerkingen:

jana zei

Het was een superleuk kerstfeestje, en rarara, van wie heb ik een cadeautje gekregen: van juf Vicky!!!

jana zei

Het word stilaan Oudejaarsavond en Nieuwjaar, dus laten we feesten!
En ik wens iedereen nog een gelukkig Nieuwjaar toe!!
Nog een fijne vakantie toegewenst!!!

jana zei

mooie foto's, hoor.

Anoniem zei

celestinezei .......................
jana het was een mmooi tekstje hoor en ik wens iedereen op de wereld een gelukkige nieuwjaar eb ouderjaarsavond
groetjes Celestine :):):):):)0:)):):0)::):);(;(;(;(;(;(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:():):

Lore zei zei

Jullie ook jana en cece

Mai zei

ik vond het mooie liedjes




PS:ik heb voor me zelf een nieuwe laptop!!!!
dit berichtje schreef ik met mijn laptop!!!

jana zei

Het was een superleuk kerstfeestje!

Mai / laptop zei

weet je wat!?

ik vond het een leuk kerst feestje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-) ;-)

jana zei

Mooie kerstboom, en wat een mooie foto's!

Mai / laptop zei

ik vind dat de kerst boom van juf mooi is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mini kerstboom zei

Wat een grote mini kerst boompje in de klas!!!ù$^=:;&é"'(§è!çà)-

Jana zei

Mooie foto's!

celestine zei

celestine zei, hallo allemaal

K3 zei

het zijn mooie fotos

Jana zei

Het was een leuk feestje!