vrijdag 23 juni 2017

De laatste schoolweek

Maandag 26 juni
Fietstocht
9u30: fietstocht ( zie brief fietstocht) Vergeet zeker geen zonnecrème, zonnepet, zonnebril en breng voldoende water mee.

Aan de begeleiders:
Brief met uitleg zit in de agenda van jullie zoon of dochter.

Gelieve een fluohesje te dragen.

Wij vertrekken pas om 9.30 uur.  Jullie moeten dan pas op school zijn.
De kinderen moeten wel aanwezig zijn op school om 8.30 uur.

Dinsdag 27 juni
Wat moet ik vandaag meebrengen?

1 of 2 tijdschriften (de Nina, story, Flair,...)  + grote plastiekzak + gezelschapsspelen (enkel voor wie dat nog niet mee had) en agendamap + boekentas

geld voor de bestelde foto's
De foto's worden vandaag meegegeven.

In de loop van de dag: 

voorstelling uitbreidingstaak van Olivia en Jana
voorstelling Mai
spelletjesnamiddag

De rapporten mogen pas morgen meegegeven worden ipv vandaag.
Woensdag 28 juni

- Eucharistieviering afgelast.
- Aanvullen en afwerken van de meetmap.

- voorstelling uitbreidingstaak van Tiebe en Stan

Wat moet ik meebrengen?
Agendamap en boekentas
geld voor de bestelde foto's!
OUDERCONTACT
  (zie schema bericht hieronder)
Donderdag 29 juni

Wat moet ik meebrengen voor tijdens de laatste turnles om 8u30?
Speelgoed voor buiten (step, skeelers, fiets,…)

Wat moet ik vandaag meebrengen?
               emmer, spons en doekje + boekentas
In de namiddag:
-          Banken poetsen
-          Schrijfronde
Vrijdag 30 juni
We lopen voor de laatste keer dit schooljaar ‘one mile a day’.

10u10 – 11u40: afscheidsfeestje in de klas

Wat moet ik meebrengen voor het feest: (zie agenda van uw kind)

3 opmerkingen:

Jana zei

Het was een superleuke LAATSTE WEEK met juf Vicky! :-)
Ik ga iedereen missen...

thoretje zei

ik vind hem nog leuker dan jouw Jana zelfs 100 keer leuker :> [:

Olijfje raes zei

thoretje, hahahahahahahahahahahahahahahahahahah!