woensdag 27 september 2017

Leeruitstap wero

Maandagnamiddag maakten we een stadswandeling door het centrum van Izegem.

- We gingen op zoek naar het postkantoor, het politiebureau, een stadspark, de bibliotheek, een kerk, een school,...  Telkens werd er een foto genomen.
- We gingen een kijken nemen in de bibliotheek.
- We stonden op de brug om te zien welke grote fabrieken er allemaal zijn.
- We vonden enkele nutsvoorzieningen.
- ...

Het was een leuke en boeiende namiddag! 

Bedankt aan de chauffeurs en de begeleiders van onze groepjes.



Klik op de foto om naar het album te gaan.
(enkel de foto's van het groepje van Fien ontbreken nog)


19 opmerkingen:

Unknown zei

ik vond het eigenlijk ook wel super leuk !

Unknown zei

ps, van mij lukt dit niet om de foto's te bekijken... als ik erop klik krijg ik geen foto's

Unknown zei

kan jammer genoeg de foto's ook niet openen

Rafael deldaele zei

mooie foto met jou
maar wij kunnen ze niet allemaal bekijken

Unknown zei

Normaal zou het nu moeten lukken.
Bedankt om te laten weten!
groetjes juf Vicky

Gina zei

Dat was echt heel leuk

Gr.Gina

mauro v zei

juf vicky het was heel leuk

Unknown zei

nu wel gelukt !! echt super om al die foto's te zien ! en die stralende gezichtjes !

Amelie delameilleure zei

Ik kan ze nu wel zien de foto's 💖

ribon zei

toooooooooooooooooooooooooooooooooooof

mauro zei

ik vond het suuuuuper toooooooof

fien descheemaeker zei

dddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttttttt wwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssss zzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooooo llllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

henri zei

het was super leuk de uitstap met de klas

nessaja zei

de fotos zijn toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof

justine galle zei

ik vond het echt super echt waar danku dat wij zoveel leuke dingen mosten doen en het was ook echt super tof in de moesenbak

mauro zei

dat wil ik nog een keer doen

lieze zei

joepie dat was echt te gek

lieze zei

dat wil ik nog een keer doen

lieze zei

ik wil nog eens