maandag 25 februari 2013

Gedicht: De vlieger door Emilia en papa

Mijn vlieger gaat naar boven, wat heeft de wind veel kracht! Wie zou het geloven, ik trok met al mijn macht. Ik heb zoveel touw gekregen, en 't is eraan besteed. Hij is zo hoog gestegen, dat ik hem nauwelijks weet. Ik moet mijn vlieger binden, want anders reis ik mee. Waar zal men mij dan vinden? Hij trok mij in zee! k' Zal op mijn vader wachten, dat die hem naar zich trekt. Ik heb mijn kleine krachten niet vruchteloos ontdekt. door Emilia Deldaele en papa Peter

46 opmerkingen:

Nell zei

Mooi gedicht Emilia!!!
:+)

luca zei

is er iemand

luca zei

?????????????????????????????????????????????

EMILIAatje zei

ja

sandie zei

super mooi gedicht

chloétje zei

leuk gedicht Emilia
tof mooi gedaan
waarom vraag je niet aan juffrouw om het eens vooraan in de klas te lezen ?

emilia zei

is er iemand?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? antwoord toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sandie zei

haaalopooooo

luca zei

IS ER IEMAND
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

luca zei

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

luca zei

???????????????????????????????????
IS ER IEMAND
???????????????????????????????????

EMILIA DEETJE zei

luca is ...
de zotste mens aller tijden

emilia zei

dank u iedereen!!!!!!!

michéle zei

emilia wat een mooi gedicht proficiat

groetjes michele

ine getje xxx zei

super mooi Emilia echt bere mooi!!!!!

mili zei

hanne ben je er weer????

hanne zei

jaaa

HA zei

ga je even wachten want ik ben niet mee

ha zei

TRAUWENS WAT EEN MOOI GEDICHT EMILIA !!!!

ha zei

hallllloooooo

mili zei

oke wat is het onderwerp
de toets van godsdienst misschien

a zei

ben je er nog anders ben ik ook weg héééééééééééééééé emilia

ha zei

ok sorry ik ben echt niet mee

mili zei

ik ben heel zenuwachtig

ha zei

oke ken jij het al

ha zei

ik ben ook zenuwachtig ik heb alles moetenb uit mijn hoofd leren aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mili zei

ik kan echt niet rap tiepen

mili zei

zo rap dat jij tiept kan je een beetje trager tiepen

ha zei

ik ook nie hoor

ha zei

ok

ha zei

en nog met al die tekens ik vraag dan aan juf of ze die kan weg halen !!!!!!!!!!

mili zei

ik heb net chips gegeten

heke zei

wat heb jij nog gedaan deze avond ?

mili zei

welke tekens

hanne zei

ik nie ik heb nog een fruitpapje geheten echt overheerlijk

hann zei

wel onder jou bericht staat bewijs blablabla en dan je naam aaaaaaaa ik haat dat niet

mili zei

sorry moet een minuutje weg doe maar verder hoor

hanne zei

wel onder jou bericht staat bewijs blablabla en dan je naam aaaaaaaa ik haat dat niet

ha zei

now problem emilia

ha zei

ik ben naar tété-tété hé kom je dan ???

emke zei

ben er weer

HA zei

ik graak niet op de tété-tété blijf hier

HA zei

O WACHT IK KAN JE NIE BERIJKEN WACHT IK SLUIT EVEN AF WACHT H2 5 MINUTEN SORRRRRRRY

ha zei

GAAN WE NAAR HET GASTENBOEK ???

mili zei

ik ben er

mili zei

ok we gaan naar het gastenboek helemaal langs onder