woensdag 6 februari 2013

Pesten is stom!

Pesten is stom! (klik hier voor het filmpje)

20 opmerkingen:

Nelleke zei

Ben ik mee eens juffrouw!!!

helenatje zei

helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS:dit tekentje past bij pesten :-(

Arwentje zei

ja dat is helemaal niet tof

sandrine zei

helemaalgelijk

ine getje xxx zei

ja dat mag niet het is niet kunnen !!

ine getje xxx zei

juf je kan het liedje dat we voorig jaar deden de move tegen pesten ik heb het juist opgezogt op ketnet en ik ook nog half mee zingen maar je kan het misschien op de blog zetten het is maar een voorstel !!!

chloé zei

pesten is niet cool dat mag niet
zijn jullie er mee eens ?

ine p zei

juf vicky wanneer begint de stoet

luca zei

hoi

ine gettje zei

is er iemand

ine getje xxx zei

Luca zit je er nog op?????

luca zei

ja

luca zei

is er iemand ik ben me aan het vervelen

ine getje zei

Hallo is er iemand onlain???

ine getje xxx zei

Hallo is er dan niemand op de blog als je er op zit zeg dan iets alsjeblieft

michéle zei

pesten is indedaat stom



groetjes michele

ine getje xxx zei

Is er iemand???

vayke zei

pesten is inderdaad stom

Hanneke zei

pesten is echt fout je kan eens plagen maar pesten is niet goed ik heb het liedje van de move tegen pesten zojuist bekeken en je kan misschien ook wat maar als je dat opgenomen hebt van de school dat ze dansen misschien op de blog zetten maar als je het niet hebt het is niet erg hoor ik wou maar eens een voorstel doen als je het hebt dan kun je het er op plaatsen maar het moet niet hoor jij mag doen met de blog wat je maar wil jij bent de baas de eigenaar ....


groeten van hanneke

hanne zei

groot gelijk jufffffffffffff