maandag 4 februari 2013

Bekijk nu de foto's van de spreekbeurten

spreekbeurten

19 opmerkingen:

Nina Noppe zei

ik vindt de foto's heel mooi

Ine P zei

toffe foto's


grappige foto's
super mega tof
groetjes ine

arwen zei

mooie foto's allemaal
goed geposeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ine g zei

okè ik sta er echt nie mooi op hé ieuw ! :o xxx

Renée zei

woooooooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chloé zei

je hebt een tof spel ineg

groetjes chloé
daaaaaaaaaaaaaaag
vrienden en vriendinnen !!!!!!!!!!!!!!

nell zei

Mooie spreekbeurt Ine G!!!
8-)

chloé zei

ge staat er echt wel mooi op é
twijfel niet aan jezelf ineg
xxxxxx chloé
daaaaaaaaaaaaag ineg

ine ke getje xxx zei

nell saat er mooi op <3 xxx

ine getje xxx zei

het is nu 4u30 en ik vind het zo spannend voor mijn proefwerkrezeltaat ;)xxx veel groetjes van ine getje !!!

Nelleke zei

Spelde ik een mooi liedje?????????

Nelleke zei

Speelde ik een mooi liedje??????????

chloé zei

ja nelleke ge speelde een mooi
liedje het was echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi
ge moogt voor mij elke dag één
spelen
groetjes chloé

Nelleke zei

Juffrouw, ik moet de groetjes doen van mijn mama!!!!!





tot de volgende keer, Nelleke

Nelleke zei

Dank u Chloè! En ik zou graag elke dag een liedje spelen hoor!
Mag ik? Plaes!!!!!!



daaaaaaaaaaaaaaaaaag
groetjes Nelleke <3

sandie zei

dag nel

Emiliaatje zei

dag sandie

sandie zei

hoi emilia

ine getje xxx zei

weet je iedereen staat mooi op de foto en chloé heeft gelijk ge moe nie aan je twijfelen liefs ine getje xxx