maandag 4 februari 2013

Warme oproep!

Woensdag 6 februari badminton!

25 opmerkingen:

juf Vicky zei

Waw, we zijn terug voltallig morgen!

jelle zei

hallo jordy
groetjes jelle en rowan

arwen zei

en ik doe mee hoor, op mij kun je rekenen

Anoniem zei

Ooh spanend de badmiton komt er aan.
En we zullen er allemaal zijn.

Nell zei

Ik doe zeker mee met de badminton morgen.

Nina zei

ik kom zeker naar de badminton

ine p zei

doordat iedereen er is worden we normaal sportiefste klas


het zou super zijn als we sportiefste klas worden

groetjes ine p

Renée zei

Beste juf,

Morgen is het zover!

Dan is het badminton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

emilia zei

ik verlang al naar de badminton!!!
dat wordt heeeeeeeeeel leuk!!!!!!!
groetjes emilia!!!!

INE PERNEEL zei

we gaan ervoor voor sportiefste klas en wij 4a worden het ja ,wij

sandie zei

ine perneel heeft gelijk
we gaan ervoor
liefs sandrine

sandie zei

4a aan de top

Emiliaatje zei

4a aan de top!!!!!
dat moet gebeuren

Emiliaatje zei

4a aan de top!!!!!
dat moet gebeuren

Anoniem zei

nell ge zijd goe bezig!!!
en iedereen trouwens

Emiliaatje zei

nell ge zijd goe bezig!!!!!!
iedereen trouwens ook!!!
groetjes emilia!!

Nina Noppe zei

ik ga aanwezig zijn op de badminton

Ninatje zei

ik weet totaal niet hoe je badminton doet

Emiliaatje zei

ik ook nina!!!

Emiliaatje zei

wij worden de sportiefste klas!!!
zeker weten!!!!
groetjes emilia!!!

sandie zei

emilia heeft gelijk wij worden sportiefste klas

INE P zei

op de bakminton zetten wij ons extra goed in


groetjes inep

ine getje xxx zei

wij gan winnen of dat hoop ik tog want we zijn met heel de klas en nu krijgen we een extra belooning joepie 8D ! xxx

ine getje xxx zei

jieha we vliegen er in kom op jieha !!!!! veel groetje van ine getje !!!xxx

ine getje xxx zei

oké ik ga zo meteen naar de badminton ongeveer binnen een kwartierje of zo ik vind het zo spanend :S veel groetje ine getje xxx